Hi Hi!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hi Hi! Empty Hi Hi!

Bericht van Finn do 22 mei 2014 - 13:35

Heeii Gast,

Mijn naam is Linn, en ik dacht me even voor te stellen ^^
Ik RPG nu zo'n twee jaartjes, maar schrijf al ongeveer mijn hele leven. Mijn passies zijn daarnaast gitaarspelen, piano, zingen, en ook zit ik op basketbal. Ik ben eventjes gestopt met RPG' en, dus ik moet er weer eventjes inkomen, waarschijnlijk.  🐰 
Ik heb geen broertjes of zusjes, ben een zware teleurstelling in exacte vakken en eet geen vlees.

Dat waren wel zo'n beetje de basale feiten over mij Smile
Xx
Finn
Finn

Aantal berichten : 115

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: Dauntless
Partner:

Terug naar boven Ga naar beneden

Hi Hi! Empty Re: Hi Hi!

Bericht van Evangeline vr 23 mei 2014 - 13:39

Welkom! Wauw, ik ben ook een zware... ehm.. tja, ik denk niet dat er een woord bestaat dat omschrijft hoe slecht ik met exacte vakken ben x) Discalculie, maybe.
Ennn, ik ben ook vegetarisch. Welkom bij de club, meid (:
Evangeline
Evangeline
Admin

Aantal berichten : 313

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Amity
Gekozen factie: X
Partner: Love is like a butterfly; it goes where it pleases, and it pleases where it goes

https://divergentrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hi Hi! Empty Re: Hi Hi!

Bericht van Elizabeth za 31 mei 2014 - 1:38

Haha ik denken dat ik me ook wel kan aansluiten bij de discalculie club (ik zat in de auto "hoeveel is 4x8" ik zei 18.. ik dacht serieus dat dat klopte..) en laten wet het maar niet hebben over algemeen rekenen, daar ben ik al helemaal bagger in haha. Maar 8 iniedergeval, ik eet dus wel vlees, ook al vind ik het zielig.. ik heb piano en gitaar geprobeerd, zingen vind ik ook leuk, het klinkt alleen als een schreeuwende kameel. Leuk dat je je voorstelt!
Elizabeth
Elizabeth

Aantal berichten : 149

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: Ik moet nog kiezen..
Partner: Every night when i close my eyes i can see you, my perfect type. And i never thought my dreams would come treu, untill i laid eyes on you.

Terug naar boven Ga naar beneden

Hi Hi! Empty Re: Hi Hi!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum