Uuhm...hii!

+2
Scarlet
Melody
6 plaatsers

Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Uuhm...hii!

Bericht van Melody za 24 mei 2014 - 19:14

Hii!
Ik ben altijd enorm laat met voorsteltopics maken maar ik ben blij dat ik het deze keer op tijd doen c': Dus hier komt 'ie ~

Ik ben Nele maar je mag me ook Nels noemen :'3 Ik ben *telt op vingers* 15 jaartjes ondertussen en ik ben een Belgje. Vanaf september zit ik in het vierde middelbaar waar ik biotechnische wetenschappen volg. Ik ben van plan om dit toch nog twee jaartjes vol te houden om vervolgens dierenzorg of diergeneeskunde te gaan studeren. Maar zorgen voor later ~ Dit herinnert me eraan dat ik niet mag vergeten te zeggen dat ik ENORM van dieren hou en graag in de natuur bezig ben. Ik heb zelf ook een kat, Tika. Ze is echt een kleine prinses c: Ze is een kruising tussen een straatkat en een Britse korthaar voor moest je geïnteresseerd zijn. Ze is in April 8 jaartjes oud geworden c: Verder ben ik een fanatieke tekenaar, vooral in katten tekenen ben ik gedreven c: Mijn hele kast hangt dan ook vol met tekeningen ^-^ Mijn overige hobby's zijn verhalen schrijven, lezen, afspreken met vrienden, wandelen en ik zou graag willen beginnen met boogschieten. RPG'en is ook één van mijn hobby als dat een hobby is tenminste. Ik RPG nu al twee jaartjes, ik ben begonnen op Warrior Cats, waar ik momenteel even een pauze heb genomen ='c Uiteindelijk ben ik zelf met een forum begonnen, Raposa, een RPG over vossen, uiteraard omdat vossen gewoon ubercute zijn! Ik vind het nog steeds enorm leuk om met de lay-out bezig te zijn, zo maakte ik ook al verschillende lay-out's voor andere forums. Ook ben ik actief op Fourth Age, een LoTR-forum c: Dat verklaard al dat ik een LoTR-fan ben ;D Ik hou enorm van fantasieverhalen, zowel om te lezen als om te zien. Ik heb dan ook al een hele grote lijst met fantasieverhalen gelezen en véééél films en series gezien c: Mijn vriendinnen verklaren me als een gek maar ik denk dat ze gewoon geen gevoel voor fantasie hebben --" Zoals ze zeggen: logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal! Muziek is voor mij ook heel belangrijk. Mijn muzieksmaak ligt nu vooral bij Imagine Dragons, Ed Sheeran en Taylor Swift :'3 Ooit ga ik eens naar een concert van één van hen, ooit (; Uhm, wat kan ik nog vertellen? Dat was het zo wel een beetje ^.^

Vragen? Stel ze maar! Ik beloof niet dat ik niet zal bijten ;D
x Nele
Melody
Melody

Aantal berichten : 22

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: I would choose for Trust, Forgiveness, Kindness, Self-sufficient, Music. I would choose AMITY
Partner: I'm the melody in your head

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Scarlet za 24 mei 2014 - 21:17

Welkom zal ik dan maar zeggen! Heb je een foto van je kat?
Scarlet
Scarlet

Aantal berichten : 22

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: Dauntless
Partner: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew.

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Melody za 24 mei 2014 - 21:57

Bedankt! c= En ja tuurlijk, veel zelfs (;
Foto's:
Melody
Melody

Aantal berichten : 22

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: I would choose for Trust, Forgiveness, Kindness, Self-sufficient, Music. I would choose AMITY
Partner: I'm the melody in your head

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Finn zo 25 mei 2014 - 9:15

^Wat een schatje!
Welkom!
RPG is trouwens geen hobby, darling, het is een manier van leven xD
Finn
Finn

Aantal berichten : 115

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: Dauntless
Partner:

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Melody zo 25 mei 2014 - 10:26

Bedankt! c': Ja je hebt gelijk, geen hobby maar een manier van leven hihi xD
Melody
Melody

Aantal berichten : 22

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: I would choose for Trust, Forgiveness, Kindness, Self-sufficient, Music. I would choose AMITY
Partner: I'm the melody in your head

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Evangeline zo 25 mei 2014 - 19:14

Welkom!
Inderdaad een super lieve kat (:
Raposa ziet er echt super uit, by the way. (In tegenstelling tot dit forum, waaraan nog zoooveel moet gebeuren xD er is nog een vacature grafisch ontwerper)
Ik wens je heel veel plezier op het forum toe!
Evangeline
Evangeline
Admin

Aantal berichten : 313

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Amity
Gekozen factie: X
Partner: Love is like a butterfly; it goes where it pleases, and it pleases where it goes

https://divergentrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Valerie ma 26 mei 2014 - 6:07

Welkom! Hopelijk krijg je het heel erg naar je zin hier op dit forum.
We houden van precies dezelfde muziek, dus dat komt wel goed (:
Xx
PS: ED SHEERAN IS BIJNAA EN DAAR MOET JE HEEN!
Valerie
Valerie
Leider Candor

Aantal berichten : 258

Paspoort
Oorspronkelijke factie: [D]auntless
Gekozen factie: [C]andor
Partner: [T]here is no remedy for memory and your face is like a melody; it won't leave my head.

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Melody ma 26 mei 2014 - 19:24

Bedankt! Haha Ed Sheeran is echt geweldig! ;D Ik zou er echt graag naar toe willen maar ik mag niet :,(
Melody
Melody

Aantal berichten : 22

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: I would choose for Trust, Forgiveness, Kindness, Self-sufficient, Music. I would choose AMITY
Partner: I'm the melody in your head

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Elizabeth za 31 mei 2014 - 1:49

Meestal vind ik mijn moeder maar stom.. maar om een reden mag ik haar en dat is dat ik naar Ed ga! Hij is zoo goed!! Net als imagine dragons en Taylor Swift btw haha, en jou kat is echt de liefste ooit!
Elizabeth
Elizabeth

Aantal berichten : 149

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: Ik moet nog kiezen..
Partner: Every night when i close my eyes i can see you, my perfect type. And i never thought my dreams would come treu, untill i laid eyes on you.

Terug naar boven Ga naar beneden

Uuhm...hii! Empty Re: Uuhm...hii!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum