Het WK-topic
+3
Finn
Nikita
Evangeline
7 plaatsers
Divergent :: Off topic :: Chatzone :: Chatgedeelte
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Wie gaat er winnen?
Re: Het WK-topic
Aaah^^ Nou, wij 1-0 gespeeld na 3 uur verlening en penalty's x)
Evangeline- Admin
- Aantal berichten : 313
Paspoort
Oorspronkelijke factie: Amity
Gekozen factie: X
Partner: Love is like a butterfly; it goes where it pleases, and it pleases where it goes
Nou, ik vind het best wel een knappe prestatie na twaalf jaar niets. Jullie ook proficiat, trouwens. (:
En wat haat ik die scheids van Bel - Arg. Springen twee Argentijnen tegen elkaar op, is het ons schuld. Ze waren duidelijk bang van ons.
En wat haat ik die scheids van Bel - Arg. Springen twee Argentijnen tegen elkaar op, is het ons schuld. Ze waren duidelijk bang van ons.
Nikita- Leider Dauntless
- Aantal berichten : 128
Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: Dauntless
Partner: There's no way love can take a place in my heart. Not with you in my life.
Dear, wat een slagveld aan blessures gisteren. Er werd ook echt slecht gespeeld, vooral eerste helft, buitenspelbuitenspelbuitenspel en nog eens buitenspel. Wat een rotwedstrijd, ben ik voor niets tot een uur opgebleven
Valerie- Leider Candor
- Aantal berichten : 258
Paspoort
Oorspronkelijke factie: [D]auntless
Gekozen factie: [C]andor
Partner: [T]here is no remedy for memory and your face is like a melody; it won't leave my head.
Verloren
Toch vind ik dat we het goed hadden gedaan, wij zijn zover gekomen zonder verloren te hebben of gelijk spel te hebben gespeeld (Enkel de laatste twee keer met penalties) en we waren de enige die dat voor elkaar gekregen hebben
Toch vind ik dat we het goed hadden gedaan, wij zijn zover gekomen zonder verloren te hebben of gelijk spel te hebben gespeeld (Enkel de laatste twee keer met penalties) en we waren de enige die dat voor elkaar gekregen hebben
Milo- Aantal berichten : 7
Ik denk dat Duitsland gaat winnen XD
Elizabeth- Aantal berichten : 149
Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: Ik moet nog kiezen..
Partner: Every night when i close my eyes i can see you, my perfect type. And i never thought my dreams would come treu, untill i laid eyes on you.
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Divergent :: Off topic :: Chatzone :: Chatgedeelte
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: