Family for sale

3 plaatsers

Ga naar beneden

Family for sale Empty Family for sale

Bericht van Eden di 20 mei 2014 - 16:57

Omdat het altijd leuk is om (familie)relaties te rpg'en plaats ik dit maar hier ;D
Je weet immers nooit of het net iemand aanspreekt.

Voor Eden zoek ik:
  • Delilah Norah Kendall: Moeder.
    Zeer sterke vrouw, wil haar kinderen voorbereiden op de harde echte wereld. Heeft het beste met hen voor, maar heeft moeite met tonen van emoties.

  • Laurie Cameron Kendall: Tweelingzus, 16.
    Ietwat zachtaardiger, maar een felle vechter met soepele ledematen. Kan niet echt goed mikken, maar heeft een zeer snel reactievermogen. Is net als haar zus emotioneel instabiel.

  • Finley (Finn) Kendall: Broer, trainer van de Dauntless aspiranten, 25.
    Hij is sterk, knap en populair. Finn heeft het in zich om een goede leider te worden en schrikt niet terug om zichzelf aan te bieden voor gevaarlijke of lastige taken, overtuigd van zijn eigen kunnen. Hij heeft dezelfde harde training ondergaan, maar heeft zijn zusjes nooit geholpen, ervan overtuigd dat dit het beste was.

  • Een zeldzame vriend: Iemand die Eden al kent of nog niet, maar die langzaamaan belangrijk wordt in haar leven. Of diegene haar al langere tijd in de gaten hield of niet etc maakt niet uit. Eden is geen makkelijk persoon om mee om te gaan maar als ze voor iemand smelt is ze echt een zeer trouwe vriendin

  • Vijanden! Mag van alle facties, het liefste ongeveer van haar leeftijd. Misschien een klasgenootje waarmee ze altijd ruzie heeft ofzo. Alles kan.


Van alle karakter kan in overleg de naam, leeftijd en het karakter aangepast worden. Familie lijkt bij voorkeur een beetje op Eden. Familie is Dauntless.

Ik heb geen strenge eisen, behalve dat ik graag 1 postje van je wil lezen (mag van een eerder karakter) als je een van Eden's familieleden wilt spelen. Dat postje moet gewoon leesbaar zijn, hoeft geen ellenlange tekst te zijn, maar wel iets om te laten zien dat je de basis beheerst zogezegd.

That's all.
~Emma

Eden
Eden

Aantal berichten : 50

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: nvt
Partner: Love is lame

Terug naar boven Ga naar beneden

Family for sale Empty Re: Family for sale

Bericht van Finn do 22 mei 2014 - 13:41

Hallo, ik zou me wel graag beschikbaar willen stellen als Finn, gezien het me super lijkt om de aspiranten te trainen en ik echt geen idee heb wat ik met mijn karakter aanmoet Smile
Ik zou mijn naam wel willen veranderen, en het karakter aan willen passen, een beetje gefocust op Finn.
Heb je al een idee voor een face claim?
Laat het maar weten als ik een post naar je op moet sturen.
Finn
Finn

Aantal berichten : 115

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: Dauntless
Partner:

Terug naar boven Ga naar beneden

Family for sale Empty Re: Family for sale

Bericht van Eden do 22 mei 2014 - 20:22

Hoihoi, dat zou echt super zijn Very Happy
Voor een faceclaim had ik niets specifieks in gedachten, misschien Liam Hemsworth of Logan Lerman.
Eigenlijk is het altijd wel goed, zolang hij een beetje donker bruin haar heeft of juist geverfd haar.

Je kan me een postje sturen of de karakter applicatie invullen en die naar me toe sturen zodat ik even kan checken of het qua geschiedenis overeen komt met Eden's app c:

In ieder geval super leuk dat je interesse hebt!<3
Eden
Eden

Aantal berichten : 50

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: nvt
Partner: Love is lame

Terug naar boven Ga naar beneden

Family for sale Empty Re: Family for sale

Bericht van Finn vr 23 mei 2014 - 5:34

Okidoki, Liam Hemsworth it is Smile
Ik kan denk ik beter mijn sheet invullen, gezien mijn meest recente, Nederlands post alweer een tijdje geleden is.
X
Finn
Finn

Aantal berichten : 115

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: Dauntless
Partner:

Terug naar boven Ga naar beneden

Family for sale Empty Re: Family for sale

Bericht van Eden vr 23 mei 2014 - 19:33

Ohlord, he looks so friggin handsome 0w0'
Ben benieuwd naar z'n karakter! :3
Eden
Eden

Aantal berichten : 50

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: nvt
Partner: Love is lame

Terug naar boven Ga naar beneden

Family for sale Empty Re: Family for sale

Bericht van Elizabeth za 31 mei 2014 - 1:26

Heeii,
Ik zou me wel beschikbaar willen stellen als vriendin. Ik ben nu nog erudiet maar ik ga heb al aan het begin besloten om naar Dauntless over te stappen. Het lijkt me heel leuk om samen met je te schrijven, ik heb je eerdere posts gezien en die vond ik echt goed! Ik kan mijn karakter wel wat aanpassen als je wilt, zeg het maar als het je bevalt of niet, en wanneer ik even iets moet posten.
Xx
Elizabeth
Elizabeth

Aantal berichten : 149

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: Ik moet nog kiezen..
Partner: Every night when i close my eyes i can see you, my perfect type. And i never thought my dreams would come treu, untill i laid eyes on you.

Terug naar boven Ga naar beneden

Family for sale Empty Re: Family for sale

Bericht van Eden ma 9 jun 2014 - 14:21

Ohww, sorry dat ik dit nu pas zie!
Maar als Elizabeth het aandurft om met Eden om te gaan lijkt dat me hartstikke leuk ^^
Eden
Eden

Aantal berichten : 50

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: nvt
Partner: Love is lame

Terug naar boven Ga naar beneden

Family for sale Empty Re: Family for sale

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum