At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth

2 plaatsers

Ga naar beneden

At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth Empty At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth

Bericht van Finn zo 3 aug 2014 - 9:49

De ene na de andere kop koffie had ik vandaag naar binnen gewerkt, en nu merkte ik weer dat de cafeïne op mijn lichaam uit begon te werken. Ik had vreselijk veel testen afgenomen, en het was niet alsof het erg verfrissend was om te doen. De nacht hiervoor had ik amper geslapen door de beklemmende hitte die zich in mijn kamer had gevestigd. Afgezien van de verassing van de eerste test -een meisje van Amity dat eruit zag alsof ze niet wist wat een aardappel was, dat zich met slimme oplossingen door de test wist te slaan en Erudite te scoren- had ik de hele dag door dezelfde situaties zien passeren en Aspiranten met een vreselijk neppe glimlach moeten feliciteren met hun Amity of Abnegation score. Je kunt je dan misschien ook voorstellen dat het me alles behalve amuseerde toen ik zag dat het blaadje met namen nog een achterkant had ook. Mijn gezicht op onweer, sloeg ik het langzaam om. Hoewel ik me opgelucht voelde over het feit dat het slechts een naam was, vervloekte ik zachtjes de naam Elizabeth Bree Ryder. Ik had al thuis kunnen zijn, geweldig.
Het enige wat ik kon doen, was erop toezien hoe de thermoskan met toch al zo smerige koffie leeg was om vervolgens de deur te openen en de naam van het meisje door de hal te roepen. Ik had niet eens de moeite genomen om te kijken naar tot welke factie het meisje momenteel behoorde, maar zag al snel genoeg een meisje met lang, bruin en stijl haar in het blauw gekleed. Ik slaakte een zucht van verlichting, want ik dacht niet dat ik het aankon nog een Amity te zien vandaag. Hoewel ik het moest ontkennen, vond ik Erudite natuurlijk een geweldige factie. Ik wachtte ongeduldig in de deuropening tot het meisje naarbinnen stapte en zei haar; "Hallo, mijn naam is Finn, Apsirantentrainer Dauntless, en ik zal vandaag je Persoonlijkheidstest afnemen." Gelukkig hoefde ik dit keer geen overdreven glimlach op te zetten om er als een idioot uit te zien. Mijn glimlach kwam vanzelf wel toen ik haar mooie gezicht bekeek.
Finn
Finn

Aantal berichten : 115

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: Dauntless
Partner:

Terug naar boven Ga naar beneden

At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth Empty Re: At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth

Bericht van Elizabeth vr 15 aug 2014 - 22:22

Zenuwachtig nam ik plaats op een bankje in de hal. Terwijl de hal langzaam leeg stroomde bleef ik maar piekeren over de uitslag. Net op het moment dat ik dacht dat ze me vergeten waren, omdat ik de laatste was die in de hal zat, werd mijn naam geroepen. "Hallo, mijn naam is Finn, Apsirantentrainer Dauntless, en ik zal vandaag je Persoonlijkheidstest afnemen." Ik kon niet ontkennen dat Finn er goed uit zag. Hij had stralende blauwe ogen en een gespierd lichaam. Het was meteen te zien dat hij uit Dauntless kwam. Ik glimlachte naar hem. ''Ik ben Elizabeth Bree Ryder, maar dat wist je al.'' In de kamer stond een grote stoel, wat me angst aanjaagde. Ik bleef staan, ook al wist ik dat ik op de stoel moest gaan zitten. Ik weigerde in dat ding te gaan zitten, hij zou mijn hersenen nog wissen. Of wat als ik enge snoertjes aan mijn hoofd kreeg die mijn hersenen bekeken. Of nog erger, wat als ik een of andere spuit kreeg! Ik voelde me plots niet meer zo goed en greep de leuning van de stoel om niet om te vallen. Ik wist dat de kans dat dit alles zou gebeuren klein was, maar de gedachten eraan maakte misselijk. Ik nam diep adem om mezelf staande te houden. Zonder resultaat..
Elizabeth
Elizabeth

Aantal berichten : 149

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: Ik moet nog kiezen..
Partner: Every night when i close my eyes i can see you, my perfect type. And i never thought my dreams would come treu, untill i laid eyes on you.

Terug naar boven Ga naar beneden

At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth Empty Re: At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth

Bericht van Finn di 26 aug 2014 - 16:06

Ik werd door Elizabeth begroet met een glimlach. "Ik ben Elizabeth Bree Ryder, maar dat wist je al," zei ze, spontaan alsof het haar helemaal niet in de weg zat dat vandaag haar toekomst grotendeels bepaald was. Het maakte dat mijn lippen zich ook in een glimlach vormde. Toen haar blik echter op de stoel viel, zag ik haar gezicht betrekken. Abrupt bleef ze staan en staarde ernaar. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan, en ik wilde haar zojuist aanmoedigen om verder te lopen, gezien mijn irritatie weer wat gezakt was, toen ze plotseling de tafelrand beetgreep om steun te zoeken. De enige keerzijde van dat plan, was dat de tafel wieltjes bevatte en het onder haar wegschoof. In enkele seconden stond ik in dilemma. Het serum of het meisje? In een reflex zette ik enkele vliegensvlug passen naar voren en stak mijn armen uit om haar op te vangen voordat haar hoofd de harde vloer kon raken. Mijn hart sloeg een slag over, en daarna hijgde ik van opluchting. Totdat ik tot de realisatie kwam hoe ongemakkelijk het was haar in mijn armen te hebben. Mijn hand greep de tot nu toe onaangeroerde kan water en het eerste wat ik kon bedenken was het in haar gezicht te gooien. Proestend en hijgend schoot ze overeind. Opgelucht keek ik toe en rolde bijna onzichtbaar met mijn ogen. We wisten zo te zien wie er níet Dauntless was. "Angst voor stoelen, huh?" grijnsde ik naar haar.

OOC:
Laatheid!
Finn
Finn

Aantal berichten : 115

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Dauntless
Gekozen factie: Dauntless
Partner:

Terug naar boven Ga naar beneden

At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth Empty Re: At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth

Bericht van Elizabeth di 26 aug 2014 - 16:28

Plots schoof de vloer onder mijn voeten weg en bevond ik me in een zwarte, donkere ruimte. Geschrokken ontsnapte ik, zonder er zelf iets voor te doen, uit de donkere ruimte. Ik greep met mijn hand naar bonkende hoofd en kwam tot de ontdekking dat ik in Finns armen lag. "Angst voor stoelen, huh?" Zei hij grijnzend. Ik glimlachte lichtjes en nam een grote hap lucht. Finn keek me lachend aan, en ik kon niks doen aan het feit dat ik zelf ook moest lachen. "Water was precies wat ik nodig had.'' Zei ik lachend. Ik stond op en ging in de stoel zitten. Ik zuchtte en vroeg: ''Dus wat gaat er nu gebeuren?"
Elizabeth
Elizabeth

Aantal berichten : 149

Paspoort
Oorspronkelijke factie: Erudite
Gekozen factie: Ik moet nog kiezen..
Partner: Every night when i close my eyes i can see you, my perfect type. And i never thought my dreams would come treu, untill i laid eyes on you.

Terug naar boven Ga naar beneden

At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth Empty Re: At the end of the day... //Persoonlijkheidstest Elizabeth

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum